Náš dlouholetý partner nás oslovil s nabídkou spolupráce na vývoji kompletního informačního systému na míru. Laťka byla nastavena vysoko, systém měl být schopen provádět inventarizaci zboží a majetku v největších provozech FCMG řetězců v České republice i v zahraničí.
Díky rozsáhlým zkušenostem našeho partnera v oblasti manipulace se zbožím pro nás bylo snazší naskočit do rozjetého vlaku a vstřebat díky jeho otevřenosti obrovské množství poznatků, které dodnes využíváme při tvorbě go-to-market strategie a pomoci s určováním priorit dalšího rozvoje s ohledem na ekonomické ukazatele.
Do spolupráce jsme se pustili ve chvíli, kdy měl náš partner již velmi dobře zpracovanou analýzu konkurence a znal podobu MVP, kterou bylo třeba prototypovat a otestovat. Během prvního roku spolupráce jsme ryze agilním způsobem úspěšně dodali první inventury několika provozoven největších řetězců FMCG v České republice.
Celý systém funguje online i offline, podporuje Windows i macOS a umožňuje spolupráci až stovky brigádníků s Android čtečkami v ruce. Skenování vyšších stovek tisíc položek je otázkou několika hodin.
Kromě samotného provedení nápočtu je systém vybaven také podrobným reportingem, vyhodnocováním efektivity zaměstnanců, mechanismy pro kontrolu a odstraňování chyb a nakonec také ukládáním historických dat do cloudu pro případné budoucí využití.
Průměrná doba trvání inventury 500 tis. položek
Čas potřebný na zaškolení manažera inventury pro kompletní správu systému
Standardní chybovost způsobená kontrolními mechanismy
Prototypování a testování, hledání nejlepších scénářů a jejich následná řádně otestovaná implementace.
Jsme součástí podnikání našeho partnera. Naše spojení je víc, než je spolupráce na jednom projektu.
Specialisté na produktový návrh, přes hands-on na samotných inventurách, až po uvedení na trh.