Původní řešení vznikalo postupně několik let, takže s nárůstem obsahu postupně vznikla nepřehledná struktura stránek s množstvím vzájemných propojení, se kterou nebylo možné pružně pracovat.
Pobočky VoZP najdete po celé ČR, ale všech 45 poboček bylo spravováno přes jednoho administrátora. Bylo tak náročné všechny informace udržet aktuální. Mobilní verze webu úplně chyběla.
V průběhu projektu jsme pracovali s daty o stávajících návštěvnících, abychom určili priority jednotlivých sekcí a informací v rámci redesignu. Vytvořili jsme moduly, se kterými je možno pracovat napříč celým webem. Úprava a vytváření nových stránek je velmi snadná a přitom flexibilní s téměř neomezenými možnostmi.
Přepracovali jsme také mobilní aplikaci, aby odpovídala nové online identitě
Dalším důležitým projektem byla modernizace intranetu Vojenské zdravotní pojišťovny, který slouží jako hlavní platforma pro interní komunikaci a sdílení informací pro zaměstnance pojišťovny.
Přemýšleli jsme také o přístupnosti webových stránek pro osoby se sníženou schopností vidění nebo pohybu. Při tvorbě nového webu jsme definovali nový designový směr, který jsme rozšířili na další projekty - jedním z nich byly také klíčové přeregistrační formuláře pro získávání nových pojištěnců. Kromě toho se jednalo se o několik menších webových stránek určených především pro marketingové účely.
Zvýšení organické návštěvnosti z vyhledávačů
Snížení míry opuštění důležitých stránek
Zvýšení konverzního poměru vybraných událostí
Kvalita vyžaduje čas, vše je pečlivě vyladěno do posledního detailu.
Nejlepší výsledky přináší dlouhodobá partnerství. Vážíme si toho.
Sestavený tým se přizpůsobuje požadavkům projektu. Nikdy to není naopak.