Náš dlouhodobý klient nás oslovil s požadavkem na vývoj zcela nových a moderních webových stránek. Cílem nebylo vytvořit “běžnou” webovou prezentaci, ale komplexní webové řešení s pokročilými funkcemi a možností snadné správy jednotlivých prvků.
Původní web se sestával z velkého množství stránek a hlubokých zanoření, kde bylo nutné se k informacím proklikávat.
Ve starém řešení byly web a správa areálů oddělené, což vyžadovalo zapisování stejných informací na dvou různých místech. Tento postup zvyšoval riziko chyb a komplikoval efektivní správu dat.
Ceníky a otevírací doby nebylo možné snadno upravovat - každá změna vyžadovala více než jen jednoduché přepsání čísla nebo data v administraci, což zbytečně komplikovalo jejich aktualizaci.
Starý systém pro správu areálů jsme vytvořili v nové administrace pro web, nyní je vše na jednom místě k jednoduché správě.
Design jsme navrhli tak, aby splňoval ty nejmodernější požadavky a hlavně byl jednoduchý a přehledný pro zákazníky.
Oceněna byla naše flexibilita při realizaci projektu, zejména pokud šlo o úpravy a změny v průběhu spolupráce. Některé aspekty se ukázaly až časem a bylo tedy nutné reagovat na nové poznatky a přizpůsobit řešení aktuálním potřebám
vývoje a designu
Vývoj a design této komplexní webové aplikace trval přes 800 hodin, tedy přes 100 dní práce v plném nasazení.
členové týmu
O pokrytí všech potřeb u tohoto projektu se aktivně starali 4 členové našeho týmu, nejvíce hlavní programátor projektu, který zde strávil přes 500 hodin.
práce na projektu
Byly to krásné dva roky práce, které ale nekončí, stále zůstáváme u projektu a dodáváme mu důležíté updaty a podporu. Zároveň jako dlouhodobý partner vyvíjíme další projekty.
Systém umožňuje zaměstnat více než stovku brigádníků, kteří během několika hodin spočítají statisíce výrobků v největších řetězcích rychloobrátkového zboží.
Veřejné i interní aplikace pro jednu z největších českých zdravotních pojišťoven. Vytváříme je s radostí již několik let.